хммм..

Well… so much with the юнско ентри, а това го пиша едва ли не само за да хвана юли.  Причината, която предполагам трябва да изясня пред хипотетичните ми читатели, всъщност не е съвсем ясна. От една страна времето сякаш минава по-бързо от обикновено и това е разтеглило периодите от 2 седмици на 2 месеца, от друга през това време почти не съм оставал до обичайното ми време за постване, когато тех ентри стъф нахлува в главата ми под формата на неподредени мисли за разни неща. А може и да е просто добрия стар мързел, а другите неща да са само за оправдание. Забелязъл съм, обаче, че при мен писането на ентрита е от типа „апетитът идва с яденето“, напиша ли едно, идва желание за още, обаче ако изпусна момента, апетитът постепенно изчезва и айде то минали 2 месеца, при което трябва да се накарам насила да постна нещо, защото знам как ще ми подейства. Разбира се тези с по 2-3 реда не се броят. Иначе изминалото време не мисля, че се отличава с нещо забележително, не че иначе отделям много внимание на нашумелите теми, но предполагам когато човек няма друго налично в момента, най-лесно е да се говори за тях. Може би и аз така трябва да правя, да поствам колко съм недоволен от един или друг министър/фирма/услуга etc. , както повечето в БЛОГОСФЕРАТА, ех от кога не се бях сещал за нея. Което ми напомня, че всъщност нямам особена идея за какво постват другите, не съм чел нищо от почти същото време.  Едва ли много се е променило и там де. Та така, мисля, че за нетематично ентри това се получи предълго, затова засега толкова. Ако теорията ми е вярна, може да има още скоро, ама вече спирам да заблуждавам хората(човекът) с подобни изказвания, защото е повече от очевидно, че няма смисъл от тях. Тарарараммм.

2 коментара to “хммм..”

  1. oblakoff Says:

    Тая русалка-хитлер те превърна в асоциален тип 🙂

  2. Екскурзии Австрия Says:

    Ами нали знаеш колкото повече, толкова повече. Това се отнася както за мързела, така и за работата 🙂

Вашият коментар